U terminal di Guangdong LNG di CNOOC raggiunge u voluminu di ricezione di una tappa

China National Offshore Oil Corp hà dettu u venneri chì u so voluminu cumulativu di ricezione di u terminal Guangdong Dapeng LNG avia superatu 100 milioni di tunnellate, facendu u più grande terminal GNL in quantu à u voluminu di ricezione in u paese.

U terminal LNG in a pruvincia di Guangdong, u primu tali terminal in Cina, hè operatu da 17 anni, è serve sei cità, cumprese Guangzhou, Shenzhen, Dongguan, Foshan, Huizhou è a Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong.

Hà assicuratu l'approvvigionamentu stabile di gas naturale domesticu, è hà ottimizatu è trasfurmatu a struttura energetica naziunale, hà dettu, cuntribuendu cusì à un prugressu più veloce versu l'ugettivi di neutralità di carbonu di u paese.

A capacità di furnimentu di gasu di u terminal risponde à a dumanda di circa 70 milioni di persone, chì rapprisentanu circa un terzu di u cunsumu di gas naturale in a pruvincia di Guangdong, hà dettu.

A facilità hè capace di riceve navi in ​​tuttu u ghjornu, assicurendu l'attraccamentu è u scaricamentu immediatu di e navi per rinfurzà ancu a capacità di furnimentu di gasu, hà dettu Hao Yunfeng, presidente di CNOOC Guangdong Dapeng LNG Co Ltd.

64fba1faa310d2dc6d2785e4

Questu hà migliuratu significativamente l'efficienza di u trasportu di LNG, risultatu in un aumentu di 15 per centu in l'utilizazione portu. "Avemu anticipatu chì u voluminu di scaricamentu di questu annu ghjunghjerà à 120 navi", disse Hao.

L'LNG hè diventatu una risorsa energetica pulita è efficiente in una transizione globale versu l'energia verde, hà dettu Li Ziyue, analista di BloombergNEF.

"U terminal Dapeng, unu di i terminali più trafficati in Cina cù alti tassi d'utilizazione, rapprisenta una grande parte di l'approvvigionamentu di gas à Guangdong è aumenta a riduzione di emissioni in a pruvincia", disse Li.

"A Cina hà aumentatu a custruzzione di terminali è strutture di almacenamentu in l'ultimi anni, cù una catena industriale cumpleta chì include a produzzione, u almacenamentu, u trasportu è l'applicazione cumpleta di GNL, postu chì u paese dà priorità à una transizione luntanu da u carbone", hà aghjustatu Li.

I dati publicati da BloombergNEF anu dimustratu chì a capacità totale di u tank di e stazioni di ricezione di GNL in Cina superava i 13 milioni di metri cubi à a fine di l'annu passatu, un aumentu di 7 per centu cumparatu cù l'annu precedente.

Tang Yongxiang, direttore generale di u dipartimentu di pianificazione è sviluppu di CNOOC Gas & Power Group, hà dettu chì a cumpagnia hà stallatu 10 terminali LNG in tutta a nazione finu à avà, procurandu GNL da più di 20 paesi è regioni in u mondu.

A cumpagnia hè ancu attualmente in espansione di trè basi di almacenamentu di 10 milioni di tonnellate per assicurà l'approvvigionamentu longu, diversificatu è stabile di risorse GNL in u paese, hà dettu.

I terminali LNG - un cumpunente cruciale di a catena di l'industria LNG - anu ghjucatu un rolu vitale in u paisaghju energeticu di a Cina.

Dapoi a fine di u terminal di Guangdong Dapeng LNG in u 2006, 27 altri terminali LNG sò diventati operativi in ​​tutta a Cina, cù una capacità di ricezione annuale chì supera i 120 milioni di tunnellate, facendu a nazione unu di i capi mondiali in l'infrastruttura LNG, hà dettu CNOOC.

Più di 30 terminal LNG sò ancu in custruzzione in u paese. Una volta finita, a so capacità di ricezione cumminata supererà i 210 milioni di tunnellate annu, solidificendu ancu a pusizione di a Cina cum'è un attore chjave in u settore di GNL in u mondu, hà dettu.

 

--da https://global.chinadaily.com.cn/a/202309/09/WS64fba1faa310d2dce4bb4ca9.html


Tempu di post: Jul-12-2023